onsdag 14 mars 2018

50.000 träffar på min blog den 14 mars 2018!

Idag, den 14 mars 2018, har jag uppnått 50.000 träffar på min blog. Jag är överväldigad av att det är så många som ändå går in och tittar på vad jag skriver och vilka bilder jag lägger upp. Det roliga är, att på sista tiden, så är det så många från Italien som verkar följa mig på bloggen. Ofta är det många träffar även från Ryssland. Men roligt är det och att allt man lägger upp ändå verkar uppskattas.
Jag är så glad för det här. Önskar alla mina vänner en riktigt trevlig helg.

For my foreign followers:
Today, March 14, 2018, I have had 50,000, who have logged into my blog. For the last few months I have had many persons from Italy logging in, also many persons from Russia, and of course also from Sweden. I am so glad, that all of you regularly follow me, taking the time to look at what I make and which fabrics I have in my studio. Wishing all my friends a really nice upcoming weekend.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar