onsdag 7 februari 2018

Missad tygleverans igen!

Har väntat på en tygleverans från Holland, och hade kollat på DPD-trackning att paketet skulle levereras idag. Jag har varit hemma hela dagen, men ändå har man på DPD skrivit att de inte hade någon åtkomst till mig, eftersom vi har portkoder. Måste ha haft sådan otur så att när jag gick ner i trapphuset för att sätta upp lapp med meddelande till DPD om att de skulle kontakta mig på min mobil, så var de tydligen vid, som de påstår, ytterdörren och fick ingen kontakt med mig genom att ringa på porttelefonen. Jag vet inte om jag skall tro på det här. Ända fram till kl. 13.30 idag så satt jag nere i min syateljé och hade utsikt över uppfarten till vårt hus hela tiden och hade även satt upp en lapp vid porttelefonen om att de kunde ringa på min mobil när de var framme. Men jag såg aldrig någon bil från DPD. Sedan var jag som sagt uppe i lägenheten cirka 1 timme, och därefter gick jag ner i trapphuset för att återigen sätta upp lappen vid porttelefonen om att de kunde ringa mig.
Är så oerhört less på att det nästan alltid blir strul när det gäller leveranser som skall levereras med Post-Nord.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar