fredag 10 februari 2017

Flera små väskor!!

Nu får jag sluta sy små necessärer, men till den kommande Sy- och hantverksfestivalen ville jag sy upp små necessärer av samtliga nya tyger som kommit hem under januari månad. Så här kommer bilder på de sista uppsydda necessärerna. Arbetet som jag nu har framför mig är att klippa till av samtliga nya tyger som kommit hem, så att jag har tillräckligt många bitar till den kommande Sy- och hantverksfestivalen, på Älvsjömässan, nästa veckoslut. Jag hoppas att så många av mina syvänner har möjlighet att komma förbi och hälsa på mig i min monter : B06:14. Vi ses på mässan. Veckan efter mässan den 23 februari skall jag operera mina ögon för grå-starr, vilket kommer att innebära att jag nog får avstå från sömnad ett par dagar, till dess jag kan se något så när igen. Ni får hålla tummarna att operationen kommer att gå bra. Själv är jag jättenervös inför operationen, men den måste ju göras, och ju förr desto bättre, säger alla som jag talat med om det här.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar