söndag 21 augusti 2016

Nya tyger som kommer hem nästa vecka!

Är så glad, har precis fått besked om att några restnoterade tyger kommer hem nästa vecka. Det här innebär att jag får dem i tid inför det kommande evenemanget "Quiltköping" som går av stapeln i Lidköping den 2 till 4 september. Håller precis på att förbereda inför det här eventet. Ser fram mot att det blir av, eftersom det alltid har varit ett så trevligt arrangemang så nu när det är 10-årsjubileum, så blir det säkert något alldeles extra. Jag kommer att lägga upp bilder på de tyger som kommer hem nästa vecka.

Önskar Er alla en riktigt skön kommande vecka, och hoppas vi ses under Quiltköpingsevenemanget.

Sedan vill jag även göra reklam för att jag kommer att deltaga i Uppsala Kulturnatts evenemang på Akademihotellet den 10 september kl. 13.00 - 18.00. Jag kommer att finnas där tillsammans med andra hantverkare, och kommer att visa mina små väskor och necessärer, samt mina stickade sockor i Opalgarn, On-Line garn och en del i Mini-Raggi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar