måndag 29 augusti 2016

Några nya necessärer!

Som avkoppling från allt förberedelsearbete med packning av tyger och annat material som skall med till Quiltköping nu i helgen som kommer, så har jag trots allt lyckats sy lite också. Två nya necessärer blev det av tyger som kommit hem förra veckan. Men i morgon och övermorgon onsdag, så är det bara planering och packning av tyger och material. Sedan på torsdag morgon den 1 september så skall min käre make hämta beställd släpkärra kl. 07.00 och sedan gäller det att packa in det som jag skall ha med mig och därefter åka till Quiltbiten för att packa in allt som Quiltbiten skall ha med sig till Lidköping. Släpkärran lastar 6,5 kubikmeter, och om jag inte tror helt fel, så kommer kärran att vara fullastad när vi packat ner två butiker. Jag hoppas och önskar att så många av mina kära syvänner och bekanta kan komma till evenemanget, som i år 2016 hålls för 10:e gången.

Här kommer bilder på de två små necessärerna.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar