torsdag 30 juni 2016

Öppet i syateljén 2 juli, med lite sommarrea!

Planerar att ha öppet i syateljén den 2 juli 2016 kl. 10.00 - 14.00. Tänker försöka ha lite sommarrea på en del tyger. Har tyvärr inte hunnit sy upp så mycket av de nya tygerna som kom hem den 9 juni, men har ändå lyckats sy två små necessärer. Mitt diskbråck har givit sig tillkänna och den här veckan som varit har jag inte fått mycket gjort. Äter mängder med värktabletter för att överhuvud taget orka stå på benen. Det är så enerverande att inte kunna gå ordentligt och inte kunna räta ut ryggen när man står. Känner mig ganska under isen för närvarande. Nu är det ju 8 månader sedan mitt senaste rygg-skov.
Här kommer i alla fall bilder på de två små necessärerna som jag sytt upp.


 







For my foreign followers:
Here are some Pictures of two small purses I made one week ago. This week I have been unable to do anything, since my back pain is tormenting me, and I do not like being so unable to move and stand upright. Having had to take a lot of painkillers, and my head feels like soft cotton and the thoughts have not been very clear. I do hope that the back pain will go away, since I am planning on having my studio open on July 2, 2016. If you are passing by,  you are welcome to visit. I am planning to have a small summer sale of some of my fabrics.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar