tisdag 31 maj 2016

Öppet den 4 juni 2016 kl 10.00 - 14.00

Hej alla mina syvänner! Idag är det den 31 maj, och nu har snart ett halvt år sprungit förbi med sina dagar, och det är nästan omöjligt att förstå att tiden bara runnit iväg. Har haft två roliga saker för mig. Den 21 maj var jag bjuden till Maria Bussler och hennes öppna hus. Där träffade jag många glada syvänner och två av dem hade åkt från Linköping till Vendelsö för att besöka Maria Bussler och mig. Förra helgen, den 27 - 29 maj, var jag tillsammans med 10 av mina nära syvänner till Älvkarleö Herrgård på vår årliga syhelg. Den helgen gick också i rasande fart, och alla som deltog hann sy en hel del under de här två dagarna.

Nu går jag i väntans tider. Väntar på tygleverans från två av mina agenter i Danmark. Från en av dem hade jag blivit lovad leverans i slutet av maj, och idag är det ju den 31 maj, men jag har inte sett till varken faktura eller tyger än. Hade hoppats på att få hem dem till den 4 juni, när jag tänker ha öppet i min ateljé mellan kl. 10.00 - 14.00. Har Ni vägarna förbi är Ni hjärtligt välkomna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar