torsdag 18 februari 2016

Ny liten necessär!

Inför syfestivalen den 19 - 21 februari 2016 hade jag hoppats på att ha massor av energi och ork över att sy upp många nya modeller, men icke. Har under en treveckorsperiod haft två skov av min läppherpes och legat med feber och helt utslagen. Därför känner jag mig trots allt ganska nöjd över att jag igår kväll lyckades sy en liten necessär. Skall nu vara på mässan i tre dagar och hoppas att jag klarar av detta. Om ni har för avsikt att besöka mässan så är mitt monternummer B06:10.
Här kommer bilden.


For my foreign fofllowers:

For the last weeks I had hoped to be really alert and having a lot of energy, but instead of that I have had my herpes virus in full bloom. Lookiing a little like Miss Piggy in my face, and having had quite high feever from time to time, I am really draind of energy. Therefore I am glad that I managed to finish a new little purse yesterday, to be able to show at the Stockholm Fair of Sewing and other Crafts which is now ongoing between February 19 - 21, 2016. If you plan to visit my booth number is B06:10.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar