lördag 3 januari 2015

GOTT NYTT ÅR ALLA QUILTVÄNNER

Nu har ju ett nytt år startat och intentionerna att skärpa till sig håller fortfarande efter tre dagar. Några nyårslöften har jag inte avgivit, men tankar på att förändra beteenden som inte är lämpliga, finns. Vi får se hur det går. Arbetar fortfarande heltid, fast jag är pensionär sedan 1 december 2014. Skall arbeta heltid fram till den 20 januari 2015. Därefter kommer jag att arbeta halvtid 3 dagar i veckan, 6 timmar och 20 min varje dag. Jag tror att det kan vara bra att inte sluta helt tvärt, utan att få ett år att avveckla. På det här sättet får jag även lite mer tid att ägna mig åt min sömnad och mina tyger.
Planerar som vanligt att ha öppet sista lördagen i månaden, och den första öppetdagen 2015 blir den 31 januari. Kommer att ha lite rea på bland annat batiktyger, där jag kommer att ge 30 % rabatt på dessa tyger. Minsta klipp är då 0,5 meter.

Kommer även att ta fram massor med småbitar och sälja dem till ett rimligt pris.

Välkomna den 31 januari 2015.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar