onsdag 15 oktober 2014

Bordstabletter till Syfestivalen!

Håller fortfarande på att förbereda inför Syfestivalen den 24 -26 oktober. Förstår inte att tiden bara försvinner och hur ofantligt lite man egentligen hinner med. För cirka en vecka sedan fick jag hem ett randigt tyg, som skulle ha levererts tidigare. Men för att visa något av tyget, så har jag i alla fall hunnit sy två bordstabletter.  Några nya större projekt hinner jag inte göra klart nu den kommande veckan, för nu gäller det att göra klart och organisera allt som skall med till Älvsjö den 23 oktober när vi skall försöka bygga upp en presentabel monter där. Mitt monternummer är B06:18, samma nummer som jag hade förra hösten. Hoppas vi ses under nästa veckoslut.


OBS! Lördagen den 25 oktober har jag stängt i min syatelje, eftersom jag är på Älvsjömässan hela helgen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar