söndag 16 mars 2014

Öppet nästa gång den 29 mars 2014 kl. 10.00 - 14.00

Idag har jag roat mig och sytt tre necessärer. Den här blå är av det japaninspirerade tyget som jag fick hem för någon vecka sedan. Den är mellanstor.

Här har jag sytt en större necessär i rosa tyger. Den är en beställning. Har sytt en handledsrem så att necessären kan bäras runt handleden. Hoppas den personen som skall få den kommer att tycka om den.
Ibland får jag för mig att försöka sy så små necessärer som möjligt. Den här är 5,5 cm bred och 4,5 cm hög. Om man tittar på blixtlåslöparna så ser de mycket stora ut i förhållande till necessären. Mycket mindre än den här tror jag inte att det går att sy, eftersom det skulle bli mycket svårt att trä på blixtlåslöparna och även att vända den.  Men söt blev den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar